|
Gościmy |
| Dzisiaj | 11 | | Wczoraj | 22 | | Tygodniowo | 132 | | Miesięcznie | 86 | | Odwiedzin | 11040 | |
|
Gościmy |
|
Odwiedza nas 1 gość |
|
|
|
Migawki Zdrowie |
Aby zdrowie było naturalne i pełne
Zdrowie nie jest brakiem choroby, lecz oznacza dobrobyt fizyczny, umysłowy oraz społeczny. Już od dzieciństwa powinniśmy tak kształtować swoją świadomość zdrowotną i styl życia, by najważniejszą wartością było nasze zdrowie. Mało ludzi jednak zdaje sobie sprawę z faktu, że dla zdrowia potrzeba działania. Wielu z nas zupełnie odwróciło sens filozofii zdrowia – u zbyt wielu z nas dopiero choroba powoduje działania zmierzające do osiągnięcia zdrowia natomiast profilaktyka zdrowotna pozostaje na znikomym poziomie. |
|
Czytaj całość…
|
|
|
|
|
Opracowania naukowe przegląd |
|
|
|
|
Migawki Opracowania naukowe |
|
Rak prostaty i przeciwutleniacze
IHN węgierskie wydanie 2003;12(6) International Health News BALTIMORE, USA.
Coraz więcej dowodów potwierdza, że niektóre mikroelementy, a dokładnie: przeciwutleniacze, mogą pomóc w zapobieganiu wykształceniu się pewnych rodzajów raka. Na przykład selen okazał się skuteczny w zapobieganiu rakowi |
|
Czytaj całość…
|
|
|
|
|
Przeciwutleniacze u osób chorych na cukrzycę |
|
|
|
|
Wpisał: Administrator
|
|
15.08.2007. |
|
Przeciwutleniacze zwalniają procesy uszkodzeń nerwów u osób cierpiących na cukrzycę
The New York Times Health News Service 2000; Medincorp SAN DIEGO
Suplement odżywczy, który można kupić bez recepty, wydaje się skuteczny w leczeniu i zapobieganiu schorzeniom nerwowym w przypadku zaawansowanej cukrzycy.
Na corocznej konferencji American Diabetes Association, dr Lester Packer, profesor biologii komórkowej i molekularnej z University of California ? Berkeley, stwierdził, że kwasy tłuszczowe alfa mogą zapobiec lub zwolnić przebieg schorzeń nerwowych aż u 70% osób. Jeszcze większą skuteczność wykazują badania przeprowadzone w Niemczech, gdzie kwasy tłuszczowe alfa od ponad 25 lat są wykorzystane w leczeniu uszkodzeń nerwowych diabetyków. W czasopiśmie Diabetes w artykule z 1997 r. Dan Ziegler i F. Arnold Gries ? pracownicy Uniwersytetu Heinricha Heine w Düsseldorfie ? wykazali, że u cukrzyków stosujących dziennie 600 miligramów kwasów tłuszczowych alfa zmniejszyły się objawy związane z uszkodzeniem nerwów, bóle i drętwienia. Inni niemieccy naukowcy wykazali, że kwasy tłuszczowe alfa wzmagają działanie insuliny i leków przeciwcukrzycowych obniżających poziom cukru we krwi. |
|
Zmieniony ( 16.08.2007. )
|
|
|
|
|